Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Bιβιαν Ευθυμιοπούλου επικοινωνιολόγος της ΝΔ και αρθογραφος του liberal "Μισώ τα έθνη και τις «πατρίδες»"

Η Βιβιαν Ευθυμιοπούλου είναι αρθογράφος του liberal και επικοινωνιολόγος της ΝΔ, έκανε σεμινάρια πολιτικής επικοινωνίας σε Οννεδίτες στη Πάτρα ΠΗΓΗ (https://www.gnomip.gr/music/104956-%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%C2%AB%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1%C2%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BD%CE%BD%CE%B5%CE%B4-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%AF%CE%B4%CF%81%CF%85%CE%BC%CE%B1-%C2%AB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BF%CF%85%CE%B5%CF%81%C2%BB). 
O Θεοδώρος Καραουλάνης  μέλος και υποψήφιος βουλευτής της Φιλελεύθερης Συμμαχίας επιχείρησε με άρθρο του στο μπλογκ του να δώσει μια πιο χαλαρή ερμηνεία για τη συμμετοχή της Φιλελεύθερης Συμμαχιας σε συνέδριο στο Ευρωκοινοβούλιο αφιερώμενο στους Έλληνες πολίτες οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται εθνικά είτε ως " Τούρκοι ή ως Μακεδόνες". 
Η Βιβιαν Ευθυμιοπούλου παρεμβαίνει για να τον επαναφέρει στη κομματική γραμμή.
Αντιγράφω από το μπλογκ του κυρίου Καραουλάνη τον διάλογο
"Ο/Η Βίβιαν Ευθυμιοπούλου λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 2:05 μμ
κ.Καραουλάνη, διευκρινείστε σας παρακαλώ και στο ποστ σας ότι οι καταγράφετε τις δικές σας απόψεις και όχι του κόμματος γιατί πράγματι δημιουργείται σύγχιση.

Απάντηση
Ο/Η fileleytheros λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 2:50 μμ
Κυρία Ευθυμιοπούλου,
Επαναλαμβάνω ότι είναι ευκρινές ότι παραθέτω τη δική μου άποψη. Ωστόσο λόγω της ιδιότητάς σας, ακολουθώ την παραίνεσή σας.
ΥΓ: από πότε ξεκινήσαμε πάλι τον πληθυντικό; Επειδή διαφωνούμε συμβαίνει αυτό;

Απάντηση
Ο/Η Spinoza λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 5:53 μμ
Χρησιμοποιούμε τον πληθυντικό αγαπητέ Θεόδωρε για να μπορούμε να βριστούμε άνετα εφόσον προκύψει τέτοια ανάγκη. 😉

Απάντηση
Ο/Η Spinoza λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 6:16 μμ
Και ευχαριστώ που ικανοποίησες την παράκλησή μου κι εγώ την έκανα ακριβώς λόγω της ιδιότητάς σας, του μέλους. Αν έβλεπα το ίδιο ποστ στου Allu Fun Marx ( για παράδειγμα) δεν θα του ζητούσα να διευκρινίσει ότι η ερμηνεία των θέσεων της «Συμμαχίας» είναι δικιά του.

Απάντηση
Ο/Η fileleytheros λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 9:51 μμ
Η ιδιότητα του μέλους δίνει το δικαίωμα – αλλά και την υποχρέωση – όχι μόνο να έχω άποψη (ο κάθε πολίτης κρίνει τις θέσεις της Συμμαχίας) αλλά και να προσπαθώ τόσο για την εξέλιξή τους όσο και την επιτυχή κατάληξή τους, μέσω της αποδοχής από την κοινωνία…
Μα να διαφωνούμε και στο βρίσιμο αγαπητή μου Σουφραζέτα; Εγώ προτιμώ να βρίζομαι στον ενικό, το νιώθω πιο αυθεντικό, και οδηγεί και σε πιο brutal, άρα διασκεδαστικές, καταστάσεις. Πάντως ανησυχώ που βλέπετε το ενδεχόμενο να βριστούμε πάλι, οι ίδιοι άνθρωποι, για το ίδιο θέμα…
Χαίρομαι πάντως που επιστρέψατε στα blogολημέρια της Σουφραζέτας…

Απάντηση
Ο/Η Βίβιαν Ευθυμιοπούλου λέει:
8 Μαΐου, 2008 στο 11:43 μμ
Σύμφωνοι. Θυμίζω μόνο πως σύμφωνα με το καταστατικό την άποψη του κόμματος την εκφράζει μόνον ο Πρόεδρος και όσα από τα μέλη δεν συμφωνούν με την άποψη του κόμματος, οφείλουν σε κάθε δημόσια τοποθέτησή τους να υπογραμμίζουν ότι εκφράζουν τις δικές τους απόψεις.

Having said that, ας εκφράσω κι εγώ μια προσωπική άποψη.

Όταν πρωτοπληροφορήθηκα για τη Συμμαχία, το πρώτο πράγμα που κοίταξα είναι οι θέσεις για το Μακεδονικό και τις μειονότητες. Στην πρώτη συνάντηση που είχα με τον Μανώλη τον Μανωλεδάκη και τον Τάσο τον Αβραντίνη ήταν το πρώτο πράγμα που τους ρώτησα και το βράδυ πριν ανακοινωθεί η ίδρυση του κόμματος, είχαμε μαζευτεί η προσωρινή διοικούσα στο Ζαφόλια και πάλι τότε εγώ ξεκίνησα τη συζήτηση.

Πλησιάζω τα 40 και σ’αυτή την ηλικία και μετά απ’όλα όσα έχω ζήσει στα κόμματα ούτε που θα μου περνούσε ποτέ από τα μυαλό να συμμετέχω, έστω και ως Σύμμαχος, σε κόμμα που θα ήμουν υποχρεωμένη να έχω δίπλα μου και όχι απέναντί μου, θέσεις σαν τις δικές σου που δεν έχουν καμία σχέση με τον Φιλελευθερισμό.

Μισώ τα έθνη και τις «πατρίδες», δεν ξέρω πώς μπορώ να στο εξηγήσω αυτό και να σου εκφράσω το μέγεθος της απέχθειάς μου προς τον εθνικισμό. Αν είχα την υπόνοια ότι θα υπήρχε έστω και ένας στο κόμμα που δεν θα αναγνώριζε στους Μακεδόνες το δικαίωμα να ανακηρύξουν κράτος με το όνομα Μακεδονία και θα παπαρολογούσε α λα μανιέρ ντε Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ θα καθόμουν στον καναπέ μου και σκασίλα μου για τους εθνικιστές Μακεδόνες, μιλάω για τις ιδέες μου, τώρα.

Για μένα αυτό είναι το σημείο που χαρακτηρίζει κάποιον ως φιλελεύθερο αφού την ιδεολογία μας λέει πως την έχει ασπαστεί μέχρι και ο Στάθης ο σκιτσογράφος, τις θέσεις μας όμως για τις μειονότητες, όχι.

Πόσο ουτοπικό είναι να επιθυμεί κανείς να έχει μια γωνιά στην κοινωνία που δεν θα πρέπει να συναναστρέφεται θρήσκους, εθνικιστές και πατριδολάτρεις; Υπάρχουν τόσα ωραία κόμματα για όλους εσάς.

(Βαριέμαι να κάνω login ως Σπινόζα). " ΠΗΓΗ https://fileleytheros.wordpress.com/2008/04/24/troktiko_fs_makedoniko_dora_bloggers/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου